Jesteśmy międzynarodową agencją rekrutacyjną powstałą w 1987 roku w Izraelu, a obecną w Polsce od 2014 roku. Specjalizujemy się w rekrutacjach stałych oraz tymczasowych. Nasza siedziba zlokalizowana jest w Poznaniu, ponadto mamy oddziały w Warszawie, Gdańsku oraz we Wrocławiu.
Aktualnie dla naszego Klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach.
Doradca klienta, rozwiązania I-Cloud - praca hybrydowa (dział sprzedaży wewnętrznej)
Nr ref.:
Twój zakres obowiązków:
- Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami
- Realizacja planów sprzedażowych
- Przeprowadzanie połączeń wychodzących i przychodzących
- Aktywne poszukiwanie nowych klientów
- Analiza potrzeb klientów i proponowanie odpowiednich rozwiązań
- Dbanie o dokładność i aktualność danych klientów w systemie
- Raportowanie wyników sprzedażowych
Nasze wymagania:
- Minimalne roczne doświadczenie w sprzedaży - mile widziane w sprzedaży wewnętrznej
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1 (minim)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 (minimum)
- Umiejętność pracy pod presją czasu i osiągania celów sprzedażowych
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- Umiejętność negocjacji i przekonywania klientów
- Samodzielność i odpowiedzialność za powierzone obowiązki
Nasz klient oferuje:
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe
- Dodatkowe premie finansowe, uzależnione od wyników sprzedażowych
- Pakiet benefitów, w tym prywatna opieka medyczna i karta sportowa
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku
- Możliwość wieloletniej współpracy z firmą
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, od początku zatrudnienia
- Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie ze strony doświadczonego zespołu
$ads={1}