$ads={1}
Hledáme odborně zdatnou a aktivní hlavní účetní s angličtinou pro naší partnerskou společnost, která se zabývá inovativními technologiemi v oblasti logistiky. Zaměřuje se na mezinárodní měření trackování zásilek a optimalizaci pohybu zboží, měření bezpečného transportu a optimalizace logisticko-obchodního procesu pro nadnárodní výrobně-obchodní společnosti. Hledáme parťáka, který má finanční stránku businessu rád.
Co získáš?
- Prostor pro vlastní realizaci v inovativní a rostoucí firmě v trendy oboru
- Výhody menší mezinárodní firmy a možnost s ní dále růst
- Možnost ovlivňovat dění a zažívat blízkou spolupráci s generálním ředitelem a vedoucími pracovníky
- Cílevědomý a příjemný tým, který společně sdílí a žije i s firmou – vzrušující období růstu
- Prostor pro samostatný rozvoj a odborný růst
- Flexibilní pracovní dobu – možnost práce z domova nebo z kanceláře
- Příjemné kanceláře kousek od Pražského hradu
- Atraktivní mzda, která odpovídá trhu, snažíme se s růstem sdílet i úspěch ve formě bonusů
Čím nás zaujmeš?
- Zkušenostmi v oblasti účetnictví – odbornými znalostmi účetních zásad, včetně zkušeností s vedením účetnictví, mzdami, daněmi a finančním výkaznictvím
- Smyslem pro detail a důrazem na přesnost a preciznost při zadávání dat, odsouhlasení a analýze
- Znalostí angličtiny – je pro práci v mezinárodním týmu třeba
- Dalšími jazyky, zejména francouzština je výhodou
- Vynikající schopností jasně a efektivně sdělovat finanční informace různým oddělením na různých místech a v různých časových pásmech
- Analytickým myšlením a silnou schopností analyzovat finanční údaje, identifikovat trendy a vytvářet náhledy
- Týmovým duchem – spoluprací a vstřícným přístupem k úzké spolupráci s ostatními členy finančního týmu, externími poradci a dalšími odděleními
- Specifickými zkušenostmi v oblasti logistiky nebo výroby – výhodou
O čem ta práce je?
- Zodpovědnosti za zpracování obecného účetnictví včetně mezd a daní tak, aby byly splněny interní kontroly a místní požadavky (ČR a Švýcarsko)
- Vedení účetnictví pro účetní transakce související se všemi dílčími účetními knihami (banky, dlouhodobý majetek, pohledávky, zásoby a ostatní aktiva)
- Provádění měsíčních uzávěrek hlavní knihy, včetně analýzy P&L, odsouhlasování rozvahových účtů a přípravy finančních výkazů podle firemních šablon
- Poskytování finanční podpory a analýz ostatním oddělením a týmům
- Účasti na rozpočtových a forecastingových procesech a podpoře probíhajících projektů (implementace nového systému ERP, procesy vnitřní kontroly a další iniciativy)
- Zajišťování souladu s místními předpisy a úzké spolupráci s externími konzultanty a daňovými poradci
- Zpracování mzdové agendy, sociálních a daňových přiznání a podpoře interních a externích auditů
- Provádění ad-hoc analýz a reportů podle potřeby na podporu rozhodování
- Občasném cestování do Švýcarska – finanční ředitel je Švýcar
Místo pracoviště
- Praha 6, nově zrekonstruované kanceláře v těsné blízkosti MHD Hradčanská
Zaujala tě tato pozice?
Pokud máš pocit, že je to práce pro tebe, pošli nám, prosím, svůj životopis a pár slov o sobě.
Barbora Pitoňák Krieglerová
Ředitelka
barbora.krieglerova@ottima.cz