$ads={1}
A TritonLife Magánkórházak Zrt. folyamatosan bővülő back office csapatába keres munkatársat
Beszerzési asszisztens
munkakörbe.
Rólunk:
A TritonLife Csoport hazánk egyik legnagyobb, leggyorsabban fejlődő, országosan terjeszkedő járó-, egynapos és fekvőbeteg ellátással, valamint laboratóriumi diagnosztikával foglalkozó magánegészségügyi szolgáltatója. 2022 végére intézményeinkben már kb. évi 9600 műtétet végeztünk különböző szakterületeken, és 392 000 orvos-beteg találkozás történt szakorvosi intézményeinkben. Csoportunk dinamikusan terjeszkedik vidéki nagyvárosainkban is, fokozatosan az egész országra kiterjesztve minőségcentrikus kiválósági központjaink működését. Ügyfeleinket jelenleg már 7 magánkórház, 8 járóbeteg klinika, laborhálózat, és 1 új radiológiai diagnosztikai központ szolgálja ki. Célunk egy kiváló minőségű, magas szakmai színvonalú, országos lefedettségű magánegészségügyi-rendszer felépítése, melyhez back office csapatunkba keressük leendő lelkes, motivált kollégánkat.
Főbb feladatok:
- beszerzéshez tartozó adminisztratív feladatok (árajánlatok összegyűjtése, összehasonlítása és elemzése
- beszerzési megrendelések készítése, teljesítések ellenőrzése, kereskedelmi dokumentumok kezelése, számlák ellenőrzése
- a rendelésekhez tartozó szállítólevelek rögzítése a beszerzésekhez használatos számítógépes rendszerbe, szállító/termék/ár adatok frissítése a rendszerekben
- kapcsolattartás a különböző részlegvezetőkkel a rendelések naprakészen tartása érdekében
- leltárok készítése a készlet és az igények meghatározásához, készletek ellenőrzése, célkészletek tartása, szállítások ütemezése
- kapcsolattartás partnerekkel / cégen belüli társosztályokkal
- beszállítók problémáinak kezelése, kérdéseinek megválaszolása, azokhoz kapcsolódó ügyintézés
- aktív részvétel a beszerzési rendszer kezelésében, a rendelésigénylő dokumentumokkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása
- beszerzési vezető munkájának támogatása
Elvárások:
- középfokú végzettség
- hasonló munkakörben szerzett 1-2 év tapasztalat
- magabiztos MS Office ismeretek (word, excel, power point)
- kiváló kommunikációs készség
- kiváló problémamegoldó és konfliktuskezelő készség
- önálló munkavégzés
- pontos, precíz munkavégzés
- következetesség, megbízhatóság
Előnyt jelent:
- egészségügyben, hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
- felsőfokú végzettség
Amit kínálunk:
- fejlődő, épülő, fiatalos csapat
- szakmai fejlődés lehetősége
- versenyképes jövedelem
- dolgozói kedvezmény egészségügyi szolgáltatásokra
Munkavégzés helye: Budapest 13. kerület