Beszerzési asszisztens [Hungary]


 

$ads={1}

A TritonLife Magánkórházak Zrt. folyamatosan bővülő back office csapatába keres munkatársat

Beszerzési asszisztens

munkakörbe.

Rólunk:

A TritonLife Csoport hazánk egyik legnagyobb, leggyorsabban fejlődő, országosan terjeszkedő járó-, egynapos és fekvőbeteg ellátással, valamint laboratóriumi diagnosztikával foglalkozó magánegészségügyi szolgáltatója. 2022 végére intézményeinkben már kb. évi 9600 műtétet végeztünk különböző szakterületeken, és 392 000 orvos-beteg találkozás történt szakorvosi intézményeinkben. Csoportunk dinamikusan terjeszkedik vidéki nagyvárosainkban is, fokozatosan az egész országra kiterjesztve minőségcentrikus kiválósági központjaink működését. Ügyfeleinket jelenleg már 7 magánkórház, 8 járóbeteg klinika, laborhálózat, és 1 új radiológiai diagnosztikai központ szolgálja ki. Célunk egy kiváló minőségű, magas szakmai színvonalú, országos lefedettségű magánegészségügyi-rendszer felépítése, melyhez back office csapatunkba keressük leendő lelkes, motivált kollégánkat.

Főbb feladatok:

  • beszerzéshez tartozó adminisztratív feladatok (árajánlatok összegyűjtése, összehasonlítása és elemzése
  • beszerzési megrendelések készítése, teljesítések ellenőrzése, kereskedelmi dokumentumok kezelése, számlák ellenőrzése
  • a rendelésekhez tartozó szállítólevelek rögzítése a beszerzésekhez használatos számítógépes rendszerbe, szállító/termék/ár adatok frissítése a rendszerekben
  • kapcsolattartás a különböző részlegvezetőkkel a rendelések naprakészen tartása érdekében
  • leltárok készítése a készlet és az igények meghatározásához, készletek ellenőrzése, célkészletek tartása, szállítások ütemezése
  • kapcsolattartás partnerekkel / cégen belüli társosztályokkal
  • beszállítók problémáinak kezelése, kérdéseinek megválaszolása, azokhoz kapcsolódó ügyintézés
  • aktív részvétel a beszerzési rendszer kezelésében, a rendelésigénylő dokumentumokkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása
  • beszerzési vezető munkájának támogatása

Elvárások:

  • középfokú végzettség
  • hasonló munkakörben szerzett 1-2 év tapasztalat
  • magabiztos MS Office ismeretek (word, excel, power point)
  • kiváló kommunikációs készség
  • kiváló problémamegoldó és konfliktuskezelő készség
  • önálló munkavégzés
  • pontos, precíz munkavégzés
  • következetesség, megbízhatóság

Előnyt jelent:

  • egészségügyben, hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • felsőfokú végzettség

Amit kínálunk:

  • fejlődő, épülő, fiatalos csapat
  • szakmai fejlődés lehetősége
  • versenyképes jövedelem
  • dolgozói kedvezmény egészségügyi szolgáltatásokra

Munkavégzés helye: Budapest 13. kerület

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال